Monday 7 November 2011

GEMPAR !!!! BUDAYA SAMUN 7-11 AMALAN PAS ?????

KANTOI !!!! SUSPECT 5 KES SAMUN 7-11 DITAHAN !!!
ANAK ADUN PAS ?????


Baru sebentar tadi, saya telah menerima satu berita dari sahabat yang berada di Kelantan. Saya diberitahu bahawa anak kepada salah seorang ADUN PAS Kelantan telah ditahan polis malam tadi kerana disyaki terlibat dengan 5 kes jenayah samun premis "7 Eleven" sekitar Kota Bharu, Kelantan. Saya turut difahamkan bahawa ayah suspect iaitu ADUN PAS ini pernah berkahwin dengan seorang warga Kemboja, yang kemudiannya wanita tersebut menuntut cerai dengan nilai jutaan Ringgit Malaysia. Hahaha... Cuba readers teka siapakah ADUN itu..??? 


Sesuatu yang tak terjangka bila saya menerima berita ini. Mana mungkin anak orang PAS menyamun... Tetapi itulah hakikat. Sebelum ini, telah ada pendedahan berkaitan anak orang besar DAP dalam kes "3R"... Terbaru sebelum ini pendedahan tentang anak orang besar PKR dan hari ini anak ADUN PAS pula. Bab-bab keruntuhan akhlak ini, memang COMPLETE SET lah pemimpin Pakatan Haram ini.


Saya harap kes ini tidak berakhir sepertimana kes ZINA GERABAK ADUN SELINSING bilamana ada pulak Tok Gundu volunteer bagi pengampunan. Sebab itulah dari awal lagi, saya pernah berpesan melalui penulisan saya... Jagalah kain sendiri... Ini tidak, sibuk jaga kain orang sedangkan kain sendiri yang dah rabak... Sibuk-sibuk kehulu kehilir pukul canang buat fitnah ke atas anak Yang Amat Berhormat Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohd Najib... Sedangkan moral dan akhlak anak sendiri kelaut sudahnya... Akhirnya Allah nak tunjuk, dibayar CASH sahaja.


Jangan pula selepas ini ada pula so called Tok Gundu memandai-mandai keluar fatwa untuk selamatkan penjenayah ini. Owh ye, Tok Gundu dipersilakan potong tangan penyamun ni ye... Jenayah ini berlaku di Kelantan... Jangan pula penyamun ini dilepaskan dengan alasan "TEKNIKAL" hanya semata-mata penyamun ini anak ADUN PAS. Pasti ramai rakyat sedang memerhati dan menanti reaksi tindakan untuk kes ini.


Pada asalnya, semasa saya menerima berita ini... Rasa macam malas untuk keluarkan berita ini. Tetapi, apabila teringatkan tentang kerakusan mereka memfitnah anak YAB PM kita tanpa rasa bersalah.. Maka berita ini saya keluarkan... Walaupun pahit bagi puak-puak PAS menelannya... Sebagai ingatan juga buat yang suka memfitnah.




Psssstttt.... Kuasa Allah ni besar... Semalam korang fitnah anak YAB PM... Hari ni Allah tunjukkan dan buat pembayaran cash pada korang kan.... Allahuakhbar... Takbirrrr....!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??