Wednesday 15 May 2013

JANGAN MAIN-MAIN DENGAN SULTAN JOHOR !!! MAMPOS KIT SIANG KAT GELANG PATAH !!! #PRU13



Daulat Tuanku !!!


Sultan Johor mengingatkan wakil rakyat yang telah dipilih supaya tidak melupakan janji-janji yang dibuat ketika kempen PRU13 lepas dan bertanggungjawab untuk menunaikan janji terbabit.

"Saya amat prihatin dan akan sentiasa mengambil berat tentang keadaan rakyat dan negeri saya. Oleh yang demikian, bagi pihak rakyat saya mahu setiap janji yang dibuat mestilah ditunaikan.

"Kerana pada mata saya, semua orang Johor adalah rakyat saya,"

"Jika ada mana-mana wakil rakyat yang merasakan diri mereka tidak sesuai atau tidak mampu untuk memikul tanggungjawab yang diberikan, mereka boleh bangun dan keluar baris sekarang," titah baginda pada Majlis Mengangkat Sumpah Pelantikan Jawatan Menteri Besar dan Exco Negeri Johor di Bangunan Sultan Ibrahim, Bukit Timbalan, Johor Bahru hari ini. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??